Standard WooCommerce - PowerOfficeGo integrasjon

WooCommerce - PowerOffice Go



Hvem passer integrasjon til? 👀

  • Nettbutikker som selger varer med 1 mva sats (feks alt 25% )
  • Alle ordre som er betalt i nettbutikken, ikke for b2b ordre
  • Håndterer ikke salg og bruk av Gavekort

Passer ikke standard integrasjon til dine behov, ta kontakt på support@emonkey.no


Hva gjør integrasjonen? ✅

  • Overfører ordre med status FULLFØRT (Completed) og REFUNDERT (Refunded)
  • Oppretter 1 bilag per dag med alle nye ordre siden dagen før og egen bilag med alle refunds
  • Bilagstype > Kontant Bilag.
  • Oppretter 2 bilagslinjer per ordre:
    • Linje 1:
      • Dato : siste endringsdato fra Woocommerce (som regel dato ordre blir betalt)
      • Beløp : Total ordre beløp (kredit for salg , debet for refund)
      • Konto : standard konto for salg med mva eller konto for salg uten mva (når det ikke er beregnet mva på ordre i Woo)
      • Beskrivelse : ordrenr Woo - kundens epost - fornavn og etternavn kunde - orderkey - Betalingsmåte (for refunds : refund årsak - refund id )
    • Linje 2:
      • Dato : site endringsdato fra WooCommerce
      • Beløp : Total ordre beløp (debet for salg , kredit for refund)
      • Konto : Balanskonto eller kundereskontro for salg fra nettbutikk
      • Beskrivelse : samme som linje 1

Vi kan selvfølgelig også hjelpe dere med automatisering av innbetalinger fra Vipps, Klarna, Stripe, NetsEasy, Dintero,.... Oppgjør automatisering kombinert med Woo integrasjon gir mest mulig effektivisering!



Hva koster integrasjonen? 👋

Oppstart : 2.995 NOK

Pris per mnd : 395 NOK (ikke noe begrensning på antall ordre)

Faktureres per 3 mnd på forhånd


Hvordan komme i gang? 👍

Var denne artikkelen nyttig? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Har du flere spørsmål? Kontakt oss Kontakt oss