Standard WooCommerce - PowerOfficeGo integrasjon
Hvem passer integrasjon til? 👀
- Nettbutikker som selger varer med 1 mva sats (feks alt 25% )
- Alle ordre som er betalt i nettbutikken, ikke for b2b ordre
- Håndterer ikke salg og bruk av Gavekort
Passer ikke standard integrasjon til dine behov, ta kontakt på support@emonkey.no
Hva gjør integrasjonen? ✅
- Overfører ordre med status FULLFØRT (Completed) og REFUNDERT (Refunded)
- Oppretter 1 bilag per dag med alle nye ordre siden dagen før og egen bilag med alle refunds
- Bilagstype > Kontant Bilag.
- Oppretter 2 bilagslinjer per ordre:
- Linje 1:
- Dato : siste endringsdato fra Woocommerce (som regel dato ordre blir betalt)
- Beløp : Total ordre beløp (kredit for salg , debet for refund)
- Konto : standard konto for salg med mva eller konto for salg uten mva (når det ikke er beregnet mva på ordre i Woo)
- Beskrivelse : ordrenr Woo - kundens epost - fornavn og etternavn kunde - orderkey - Betalingsmåte (for refunds : refund årsak - refund id )
- Linje 2:
- Dato : site endringsdato fra WooCommerce
- Beløp : Total ordre beløp (debet for salg , kredit for refund)
- Konto : Balanskonto eller kundereskontro for salg fra nettbutikk
- Beskrivelse : samme som linje 1
- Linje 1:
Vi kan selvfølgelig også hjelpe dere med automatisering av innbetalinger fra Vipps, Klarna, Stripe, NetsEasy, Dintero,.... Oppgjør automatisering kombinert med Woo integrasjon gir mest mulig effektivisering!
Hva koster integrasjonen? 👋
Oppstart : 2.995 NOK
Pris per mnd : 395 NOK (ikke noe begrensning på antall ordre)
Faktureres per 3 mnd på forhånd